@Liekje81 snap dat dit even schakelen is, even pittig om te horen. Dikke knuffel en sterkte! Ook al.herken je je haar erin, het is toch een pittig om te horen.
En voel je niet schuldig. Meisjes zijn meester in verbloemen en je hebt aan de bel getrokken, je hebt gedaan en gestaan voor haar. Je bent een goede moeder. Wees trots op jezelf!
En zet juf niet meteen overboord he. Qua iq ligt ze daarvoor gewoon op de goede lijn. Je hoeft niet hb of vwo te zijn voor juf. Vmbo-t en havo zijn goed . De een via onderwijs assistent en de andere meteen pabo. (Mijn nichtje doet het via onderwijs assistent , nu verkorte opleiding van de pabo, heeft al veel ervaring opgedaan, is ok heel positief!).
Ik heb ook wel vaker autisme gedacht bij jou verhalen. Er zijn veel boekjes over autisme en ook autisme en meisjes. Autisme bij meiden is echt anders dan bij jongens. Ik heb een dubbel diagnose, maar een daarvan is autisme. Dus mocht je ooit willen babbelen, stuur maar een berichtje. (Maar , net zoals ieder mens anders is, is ook ieder mens met autisme anders 😉).