Trees nouja, ik wil wel iets meer weten dan dat, zo ver was ik ook al 😅
Ik ga er ook vanuit dat het uiteindelijk een traject met anthistamine zal worden, maar ik wil wel weten wat het langetermijnplan is daarin. En daarnaast, wellicht is het ook nodig om potentiële mogelijke oorzaken/triggers (schildklierproblemen, infectie) uit te sluiten. Nu begrijp ik wel dat een assistent bloed kan afnemen, maar als ze een minuut daarvoor er nog nooit van had gehoord, zal ze dat dan ook doen? En is het ook daadwerkelijk dermografisme of is een allergietest op zijn plaats?
Ik kan haar wel 2 jaar lang op drogist-medicatie zetten, maar als mijn vermoeden niet klopt (want ik ben geen arts) zijn we straks verder van huis. En als de assistente er nog nooit van gehoord heeft, en ik haar moet vertellen wat gemini gezegd heeft, worden dan wel de juiste stappen gezet?
Het zal vast wel goedkomen hoor, maar ik vond het een beetje apart dat ik haar moest gaan uitleggen wat het was, om dan vervolgens bij haar een afspraak te krijgen 🤭
We zullen het zo zien..
Ik zie nu pas je edit: dat is inderdaad ook mijn ding. Ik vind het prima hoor als het cetrizine gaat worden, dat hebben we zelf ook al geprobeerd en lijkt te helpen. (We hebben al heel veel geprobeerd, andere shampoo, wasverzachter, dagboekje met fotos en gemeten tijd etc) Maar voordat ik mijn kind langdurig aan over de counter medicatie ga gooien wil ik gewoon een arts zien, voor het geval dat..