Snoeki ik snap je helemaal. Zo stond ik er vanmiddag ook in. Klaar om die strijd aan te gaan. Alleen... ze hebben vorig jaar al geen docent Duits gehad. Ze hebben een jaar achterstand, want vorig jaar geen Duits. School is heel blij dat ze iemand hebben die les geeft. Dit speelt ook mee.
Daarnaast denk ik dat een docent niet zomaar ontslagen kan worden, en dat mij dit al helemaal niet lukt maar dat er eerst dossier moet worden opgebouwd. En misschien kan ik daar wel aan bijdragen, maar dan liefst niet met naam en toenaam.
Maar ik ben het met je eens dat het schadelijk is als een docent dat zegt.
Marshmallow Nog iets, nu ik jouw bericht lees. Hij noemt de meiden allemaal schatjes. Dat is toch ook niet meer van deze tijd?
Pimpelmeesje Dochter heeft er nu geloof ik geen last meer van. Ze heeft positieve woorden van haar coach gehoord en we hebben er al grapjes over kunnen maken vanavond. Dus het zit haar niet dwars. Ze weet dat de wereld soms heel oneerlijk is en dat het erom gaat hoe jij ermee omgaat. Dus ze kan dit eigenlijk wel goed naast zich neerleggen.
@Liekje81 Zorg maar dat D. Duits niet kiest, want het is op de school waar zij ook een voorkeur voor heeft😉