Vulpen CrazyCatLady Nee, maar zal wel bij heel DPG hetzelfde zijn. Maar inderdaad, die D was lastig, ik zag van alles waarvoor ik die niet nodig had... Ik ga meestal door tot niveau 'Topper' π
CrazyCatLady Vulpen ik zag van alles waarvoor ik die niet nodig had... Ja ik ook!! Die van vandaag is ook pittig, heb er pas 11.. Mijn doel is om dagekijks minimaal de helft van het aantal woorden te halen. Het hoogste wat ik gehaald heb is briljant, maar ik speel pas een paar dagen en ik ga door tot ik een keer genie gehaald heb π
Vulpen CrazyCatLady Ik ben mettertijd wat minder fanatiek geworden. Ik heb 10 woorden gevonden, misschien later nog even verder kijken. Liefst vind ik het confettiwoord ook nog, ben heel benieuwd wat dat is bij deze want ik kan er nog niets van maken. Genie heb ik nog nooit gehaald trouwens, wel 7x briljant. En 110x Topper en 54x Indrukwekkendπ
CrazyCatLady Vulpen is een confettiwoord hetzelfde als pangramwoord? Dus alle letters gebruiken? Die van vandaag vond ik juist wel makkelijk (er vanuit gaande dat hij weer hetzelfde is: A,U,L,B,R,J,K?), gil maar als je een hint wil π
Vulpen CrazyCatLady Ja, dan krijg je confetti toch? π Zonnebloem Ik speel het via de Volkskrant-app. Als je ergens een DPG-account hebt, dan lukt het denk ik ook via andere wegen.
Vulpen CrazyCatLady Die van vandaag vond ik juist wel makkelijk (er vanuit gaande dat hij weer hetzelfde is: A,U,L,B,R,J,K?), gil maar als je een hint wil π Nou, ik heb nog zitten turen maar ik zie het echt niet. Eigenlijk ben ik hier niet zo goed in π
CrazyCatLady Zonnebloem ik speel hem via de Brabants Dagblad app, maar daar is hij ook wel alleen voor abonnees.. Wat @Vulpen zegt, heb je een dpg-account ergens? Vulpen Ja, dan krijg je confetti toch Ja je hebt helemaal gelijk π€¦ββοΈ Eigenlijk moeten we gewoon vanavond even woorden uitwisselen, kijken of we gecombineerd geniaal kunnen halen π
Pimpelmeesje CrazyCatLady https://www.gelderlander.nl/fun/apps/spelwijze~g25303347 Volgens mij is dit het?
CrazyCatLady Pimpelmeesje ja dat is hij! Flauw dat je jouw gevonden woorden hebt doorgestreept hoor, ik zit vast op 39 π
CrazyCatLady Pimpelmeesje spoilertag mag hoor π Ik zit inmiddels toch op 58 trouwens, had even een inspiratie boost!
Pimpelmeesje CrazyCatLady ik weet dan weer niet hoe ik dat doe, maar ik kan je wel ff de lijst messengeren π Jeeej!
CrazyCatLady Pimpelmeesje ik had er 4 van jou die ik nog niet had, maar dat heeft me ook even uit mijn manier van denken gegaan want vervolgend ging ik even heel hard. Ik moet er nog 2 nu, maar die moet en zal ik natuurlijk ook vinden... Edit: nog 1!!!!
Mamabeertje CrazyCatLady Wat goed! Ik vind het vooral ingewikkeld dat je letters vaker mag gebruiken. Ik heb ook zo'n soort spelletje op mijn telefoon, maar dan kun je elke letter maar één keer gebruiken. Dit vereist weer een andere manier van denken.
CrazyCatLady Mamabeertje ja daarom heb ik ook moeite mee! (Mijn laatste woord was dus ook zo) Maar als dan eenmaal het kwartje valt komen er ineens weer een hoop tegelijk..