Toch6
Liekje81
Ja heel ineens. En ergens verbaasd het me toch ook niet. Omdat het nu ineens wel heel ‘echt’ aan het worden was. Maar daar ben ik dan tegelijkertijd wel heel boos over. Ik dacht net dat het deze keer niet zou gebeuren dat hij weer een stap achteruit doet. En dan flikt hij me dit.
Ansji We hebben wel twee uur gezeten samen. Maar zoals bij elk moeilijk gesprek komt er dan heel weinig uit hem.
Iets meer dan een half jaar geleden hebben we een break gehad van twee weken. Dat was omdat ik de stilstand zat was en tijd voor mezelf wilde. Toen hebben we daarna op zich wel heel goed kunnen praten. Maar in het gesprek daarvoor waarin ik tegen hem zei dat ik een break wilde. Klapte hij ook dicht.
Hij zei nu dat z’n gevoel er niet meer is. Hij voelt het niet meer. Ik dacht echt, are you fucking kidding me..
En ergens denk ik dat hij wel weer terug komt. Maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik ben het nu echt wel zat dat emotioneel onvolwassen gedoe. De man is 44, kom op zeg. Heb ook wel gezegd tegen hem dat hij echt issues heeft en daar eens wat mee moet gaan doen. Is natuurlijk wel heel super toevallig dat je bijna gaat samenwonen en ‘ineens’ is je gevoel weg. Een paar weken geleden was hij nog heel verliefd, dat zei hij niet maar ik merkte dat aan hem.
Nou ja, zoals je ziet. M’n hoofd gaat alle kanten op. Dus ik ga jullie de komende tijd vervelen met van me af schrijven denk ik.
In elk geval hadden de TikTok girlies toch gelijk. Als je het toelaat verspilt een man gewoon al je tijd!