Femkes Vandaag 2 blije berichten Ik krijg de leaseauto die ik het liefst wil, toevallig is een hele nieuwe beschikbaar gekomen deze week En vandaag afscheid van mijn oude werk en ik ben ontzettend verwend.
Femkes Midi is toegelaten tot de school en niveau van zijn keuze. Dat is op zich niet verrassend, geen loting en passend advies, maar zeker wel een blij bericht!
Bloem De laatste tijd kom ik steeds weer dierbare mensen tegen die ik al lang niet meer heb gezien. Mijn allereerste stagebegeleidster. 😀Die heb ik echt 30 jaar niet gezien. Ze werkt op de school waar ik ook werk. We gaan binnenkort op het werk bijpraten. En oud collega die ik denk ik ook een jaar of 3 niet heb gezien. Daar ben ik laatst mee naar huis gefietst. Zij werkt om de hoek en woont in hetzelfde dorp als ik. 😊 En vandaag een andere oud collega en studiemaatje die ik zeker een jaar of 10 niet meer heb gezien. Meteen maar de koe bij de horens gevat en nummers uitgewisseld. En met haar ga ik binnenkort lunchen. 🙏 Echt heel erg leuk allemaal.
Zonnebloem Elke vakantie voelt als een feestje en dan heb ik opeens 2 kinderen die binnenshuis erg goed met elkaar overweg kunnen. 🥰
Rietjesbeker Morgen gaat man met dochter op stap en ik ga met zoon naar de dierentuin. Even allebei lekker één op één tijd met een kind. En dan wisselen we de volgende keer van kind 😋
Femkes Ik heb midi's nagels geknipt. En dat klinkt niet als een blij bericht, maar hij heeft jaren nagels gebeten. Sinds dit schooljaar is hij steeds minder erg gaan nagelbijten. En inmiddels bijt hij bijna helemaal geen nagels meer. Hij heeft het ook niet vervangen door ander gedrag. Hij heeft in groep 3/4 namelijk ook een hele tijd zijn shirts kapot gebeten, maar ook dat soort dingen doet hij nog nauwelijks. Hij zit gewoon zoveel beter in zijn vel en dat maakt mij zo blij!
Vulpen Femkes Ik vind het ook steeds heel feestelijk als ik oudstes nagels kan knippen, ik snap je helemaal 🙂
Toch6 Vandaag komen de resterende meubels op 2 fauteuils na. Eindelijk wwer een bank 😊 En volgende week met vriendin naar de ikea. Even mn lijstje afwerken en bijkletsen
Vulpen Toch6 Jij durft! Wel heel mooi. Mogen je kinderen er ook al op, of moeten die als ze chocolade eten even naar de keuken? 🙂
Honkeytonk Vulpen of moeten die als ze chocolade eten even naar de keuken? Dat sowieso lijkt me 🤣 hier mogen ze sowieso niet eten op de bank 😅🙈😱🤣
Toch6 Vulpen hij zou kids/hufterproof moeten zijn 😅 morgen even behandelen met antivlekspul. Ik heb alleen de 2 pubers thuis nu, rest nog aan boord
Puzzelstukje Ik heb een sollicitatiegesprek! Ik mag gewoon op gesprek komen. Super leuk en super spannend!