Ik heb online een nieuw badpak gekocht (uitverkoop ) en die kwam vandaag binnen en zit gewoon echt heel mooi! Nu wil ik binnenkort naar een zwembad ofzo, gewoon zodat ik m dan aan kan
Blije berichten deel 2
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Morgen heb ik de eindelijk een dag alleen! De kids zijn naar school en opvang, maar mijn opleiding is nog niet gestart. Man is vanaf morgen het hele weekend weg. Ik heb stiekem een uur Thaise oliemassage geboekt.
LilyMilie wij gaan van 36 graden naar 19 graden morgen en stiekem wel fijn. Daar denk ik maandag vast anders over
Fijn zeg!
Hier vandaag tot 2 uur ook lekker alleen
Die massage ga ik onthouden.
[verwijderd]
1986Lynn
Oh heerlijk, geniet ervan!
Ik ook lekker alleen tot 15u, heerlijk even na de eerste week weer lesgeven, kost altijd toch veel energie die opstart van t schooljaar.
[verwijderd]
Ik heb zo'n leuke dag gehad met de kids. We zijn vanochtend naar een pluktuin geweest en vanmiddag startte scouting weer.
Man is een weekendje weg en ik wil 's avonds lekker aan mn studie, maar door leuke dingen doen ben ik te moe om wat anders te doen dan op de bank hangen.
Helemaal zen
Ik ben echt verliefd op de leefomgeving van @Trees
Hooyo-shimbir ik ook
Hooyo-shimbir ik ook
Ben best trots dat ik ongeveer alle hotspots van rommel heb gedeepcleaned in een paar dagen tijd (geen hele dagen) heb ik de studiekamer volledig opgeruimd, de knutsels en tekeningen uitgezocht, alle boekenkasten uitgeruimd, de speelkast gesorteerd en heel wat weggegooid. Voor een hoarder zoals ik niet gemakkelijk maar het is gelukt en ik voel me veel rustiger in mijn hoofd.
Nu nog de slaapkamer wat pimpen en we kunnen er helemaal tegen
Onze oudste heeft vandaag (met mij) boodschappen gedaan, betaald en gekookt (en hij had het ook zelf bedacht) zelfs een bosje bloemen en kaarsen op tafel. Super cute!
@LilyMilie Wat is hij groot geworden zeg! Heel mooi om hem zo blij te zien