Wie wil meedenken? 2 jaar na de verhuizing is het echt tijd om onze slaapkamer aan te pakken. Ik wil er niet te veel geld aan uitgeven.
Het probleem nu is dat ik de indeling niet ok vind, maar ik weet ook niet hoe het wel kan. Ik zal straks foto's maken, maar geef een omschrijving.
De slaapkamer is vrij groot en rechthoekig. Ons bed staat nu in het midden, we hebben een donkerhouten bedframe. 2 nachtkastjes in ander hout met 2 lampen die ik wil vervangen. De muren zijn wit, de gordijnen bordeauxrood.
Er staan 2 kasten in een hoek waar ik geen raad mee weet, een ladenkast (lichtbruin, IKEA) en een open boekenkast, zelfgemaakt van donker hout. Die kast komt totaal niet tot zijn recht. Het lijkt net of alle meubels gewoon zijn neergezet en ik zit zo vast dat ik niet meer weet hoe het gezellig te maken...
Met andere woorden, de kamer is een rommeltje. Ik kan Pinteresten wat ik wil maar ik zie nu niets dat realiseerbaar is voor onze situatie dus dat levert vooral frustratie op.
Er staat ook nog een hometrainer die een doorn in mijn oog is, maar ja, nergens anders plek.
Wie wil meedenken? Inspiratieplaatjes delen mag, misschien krijg ik dan wel goede ideeën..