Bloem wauw!
Al 10 dagen hoofdpijn
Zonnebloem Ja ik ben echt blij!
Wat fijn!
[verwijderd] Dank voor het vragen
Het gaat steeds beter. Hij zit nu op 4. Heeft zaterdag weer voor het eerst gewerkt en is naar een feestje geweest. Hij functioneert weer gewoon net als anders.
Ik ben er van overtuigd dat als we deze weg doorzetten (vitamines, fysio inclusief oefeningen en warme behandeling) het helemaal weg zal gaan.
En dat is zo’n opluchting.
Enige wat ik achteraf gezien jammer vind is dat de arts niet eerder dit opperde en toen ook al fysio aanraadde. Het is vrij makkelijk voor de fysio om te ontdekken of die spieren onder spanning staan. Dat kan je thuis helemaal niet. Want we kregen die vragen wel of er spanning zat in nek en schouders maar mijn zoon gaf aan van niet en als ik voelde en masseerde voelde hij niets. Maar goed… het kan ook zijn dat die spieren door die aanvankelijke hoofdpijn (wat toch meer migraine was door die vlekken) onder spanning zijn komen te staan en toen die continue hoofdpijn hebben opgebouwd.
Ach ja. Ben blij dat we dit nu weten en hebben bereikt.
[verwijderd] Het gaat nog steeds hetzelfde. Hij doet gelukkig weer alle normale dingen. Voor zover dat in de vakantie van toepassing is natuurlijk. Maar bijv afspreken met vrienden, werken, sporten. Het zit nog steeds rond de 4 qua cijfer. Maar goed. We gaan gewoon door met de oefeningen en vitamines.
[verwijderd] pijnstilling geven we niet meer. Die heeft hij niet nodig. En voegt weinig toe.
En we zitten op een 2!
Fysio is nu ook gestopt. Hij kent veel oefeningen nu en moet die gewoon blijven doen. Op 30-8 nog naar de kinderarts maar dat is dan meer om het af te sluiten en om elkaar even face to face te zien. Alle contact was tot nu toe telefonisch.
Hopelijk kunnen we het dan achter ons laten.
[verwijderd] Oh nee niet blijvend. Gewoon nu nog mee doorgaan zolang hij last voelt. En ik denk ook weer gaan doen als het weer opspeelt straks.
Wat ontzettend fijn dat het nu zoveel beter gaat!
Wat ontzettend goed!