Ik zag een trend op TikTok. Waarbij je je partner het volgende scenario voorlegt;
Stel. Jij bent weg, je komt thuis/bij mij thuis. En terwijl je de straat inrijdt zie je hoe ik geboeid en door twee agenten begeleid, in een politie auto word gestopt. Wat is de eerste gedachte die bij je op komt, als reden waarom ik gearresteerd ben?

Het antwoord zou dan verraden hoe je partner over je denkt.

TS begint. Mijn vriend zei; je hebt je ex vermoord.

Ik keur het goed! 🤣

Bijna-partner gevraagd:
Poging 1: "Je hebt plantjes gejat. ...nee, daarvoor zouden ze je niet arresteren."
Poging 2: "Je hebt degene vermoord die jouw plantjes probeerde te jatten."
Poging 3: "Nee ik weet het niet, je bent te lief voor een arrestatie."

Oftewel, ik word niet gearresteerd of het moet om planten gaan 😂

Oeh leuke. Gs ik morgen vragen

Ik zal zo aan mijn vriend vragen wat hij over mij denkt. Bij hem zou ik in ieder geval denken spookrijden of het houden van illegale dieren, een aap als huisdier ofzo. Hij rijdt namelijk best prima, maar de rijstijl in een klein spaans stadje is niet helemaal aangepast op Nederland😬 en hij wil echt altijd alle dieren aaien en knuffelen en hebben 😛

“‘Je hebt waarschijnlijk in een dolle bui weer bloempotten verplaatst in tuinen van vreemden” 🤣

Ik acht de kans klein dat ik hiervoor gearresteerd zou worden. Ok

Ik > man: te hard gereden. Of onder een brug door gevaren wat nog niet mocht.

Man > mij: belasting niet betaald.
    Zijn schuld dan want hij regelt dat😅

Pimpelmeesje ik heb er wel een handje van ja als ik een glaasje teveel op heb. 🙈
    Ooit toen ik 16 was stond er een bericht in het plaatselijke krantje over dat er ineens allemaal tuinkabouters waren verdwenen uit iemand zijn tuin en in andere tuinen in het dorp waren terug gevonden. 🙈 Mijn ouders wisten direct dat ik dat gedaan had. 🤣

Ik ga met vrienden nog elk jaar naar het dorpsfeest en het is nu traditie dat we altijd nog even iemand zijn tuin opleuken.

Man: hij heeft tijdens het klussen het huis van de buren opgeblazen

Ik: je hebt per ongeluk iemand voor zijn bek geslagen (letterlijk zijn woorden, vraag mij af hoe je dat per ongeluk doet).

Ik heb nog naar de reden gevraagd. Zijn antwoord was dat de ander iets of iemand onrecht had aangedaan en dat ik daardoor woest ben geworden 🤓.

[verwijderd] Maar het gaat juist niet om het verzinnen, het gaat om een eerste (serieuze) ingeving.

Precies. Want dat zegt wel inderdaad echt iets over hoe iemand je ziet. Maar dan kan ‘het zal wel een vergissing zijn’ op zich best een eerste ingeving zijn. Dan denkt je man dus dat je niet iemand bent die echt iets arrestatie waardigs ooit zou doen.

Ik vind mijn vriend z’n antwoord dus ook best tof. Dat was natuurlijk niet helemaal serieus bedoeld. Maar ik weet dat hij veel waardering heeft voor sterke vrouwen die geen shit pikken en wel wat durven, en zo ziet hij me dus blijkbaar wel. Dat is vanuit hem best een compliment eigenlijk.

• Trees hebben hierop gereageerd.

iMoeder Maar ik weet dat hij veel waardering heeft voor sterke vrouwen die geen shit pikken en wel wat durven, en zo ziet hij me dus blijkbaar wel. Dat is vanuit hem best een compliment eigenlijk.

Dit klinkt beter. Ik was nog even bezig om te bedenken hoe ik het antwoord van mijn man moest interpreteren 😂.

Schijnbaar zie ik hem als onhandige kluns die een huis per ongeluk opblaast. Sorry schat. Ik zie hem gewoon echt niks agressiefs en illegaals doen. Hij is juist heel erg braaf.

Lovely83 hier noemen ze het ‘slepen’. Ik vind het een hilarische traditie.

In ons dorp wordt er standaard gesleept met oud en nieuw. Op nieuwjaarsdag staat de dorpsapp vol met foto’s van barbecueënde tuinkabouters, heeft iemand een compleet kerstdorp in zijn voortuin of staat er een skelter met een aanhanger erachter op je oprit. Mijn psychologenbord is ook favoriet. Er wordt elk jaar iemand tot dorpspsycholoog gebombardeerd.

Het leuke is dat er direct contact is onderling, iedereen buiten op pad gaat, mensen elkaar gelukkig nieuwjaar gaan wensen, even bij elkaar op de koffie, elkaar helpen met spullen terugzetten etc. Iedereen ontkent ook altijd dat hij heeft helpen slepen 😅.

Lovely83 whahaha ik zou echt totaal verbouwereerd zijn als iets ineens ergens anders staat in mijn tuin en waarschijnlijk denken dat ik nog verstrooider word dan ik al dacht 😅

Trees wij noemde het met oud en nieuw inderdaad ook slepen. Het gebeurde bij ons dus het hele jaar door 🤣 en ik heb die fase dus nooit afgesloten. Ik zeg ook altijd dat ik hoop dit later in het bejaardenhuis ook nog te doen en er nog steeds zoveel plezier aan te beleven.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Lovely83 ik doe dan met je mee met mijn rollator! Het is gewoon te grappig.

Is ‘slepen’ echt iets uit het Noorden? Ik ken het niet vanuit vroeger.

Trees ik zie mijzelf al met de rollator door de gang gaan, na de bingo met een port teveel op. En dan voorop mijn rollator een kabouter van een paar deuren verder om die vervolgens aan het eind vd gang neer te zetten.

Ik denk inderdaad dat het iets is uit het noorden is, ik weet ook echt niet anders dan dat wij dit deden.