Rosemary Iets van Boer Boris? Of De ridder zonder billen? (zelf nooit gelezen maar oudste vond die heel leuk) Het woordenwinkeltje? Iets van Lisa en Jimmie?

Rosemary
Wij hebben de Kerstmisaurus. Krijgt zoon niet genoeg van.
Otje en Pluk van de Petteflat vond hij ook heel leuk.

Aurora Of Floddertje! Floddertje is echt heel leuk en de verhalen zijn kort dus perfect voor als ze nog niet van voorleesboeken houdt.

Foldertje en Pluk hebben we, maar Otje vind ik een leuke! En die Kerstmisaurus lijkt me ook leuk!
    Ridder zonder billen is denk ik niet iets voor haar.

Leuke tips! Ben weer een stapje verder!

Waarom, als de ploeg waar je dan van bent wint met voetbal, ga je een stad vernielen?

Ik bedoel rellen van mensen die anti zijn , snap ik tot op zeker hoogte. (Ik bedoel ik snap nog steeds niet waarom je dingen gaat slopen, mar goed begrijp dan nog ergens dat je graag laat zien dat je heel erg agressief anti bent).

Maar rellen omdat je heel.blij bent of? Welke logica zit daar dan achter.

Rosemary Otje is inderdaad erg leuk! De afleveringen staan zelfs nog op npo, dat vind ik stiekem zo leuk om te kijken met de kinderen. 🫣 Dat maakt het naast het boek helemaal visueel.

Honkeytonk hooliganisme valt niet te snappen... in Brussel was het ook weer goed raak. Zelfs journalisten aangevallen.

Nieuwe telefoon, samsung. Maar nu kan jk bij whatsapp geen foto's uit mn galerij kiezen om te versturen. Bij galerij kan ik wel delen via,whatsapp. Iemand een idee hoe ik weer gewoon bij whatsapp uit mn galerij kan kiezen en delen?

• June hebben hierop gereageerd.

Toch6 misschien dat je de app even toegang moet geven tot je galerij?

Ik kan gewoon op het paperclipje drukken en zo de galerij kiezen.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

June ja maar ik zie dat nergens

• June hebben hierop gereageerd.

Toch6 instellingen - privacy- media en bestanden. Daar moet je WhatsApp toevoegen.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
              • Toch6 vindt dit leuk

Heeft iemand nog een creatieve oplossing voor het niet vergeten van medicatie. Ik gebruik zo bakje met dagen, maar op een of andere manier klopt daar nooit wat van. Verder heb ik een alarm op mijn telefoon, maar dat werkt ook niet. Ik heb uitgerekend met wat ik nog heb liggen, maar schijnbaar vergeet ik het gemiddeld 1 a 2x per week. Terwijl ik ervan overtuigd ben dat ik het nooit vergeet 🫣. Hier moeten toch andere oplossingen voor zijn? Ik ben toch niet de enige met een warhoofd?

Trees Ik heb een app voor mijn medicatie. Die vertelt me precies wanneer ik wat moet nemen. En die kan ik dan bevestigen of aangeven dat ik hem niet genomen heb. Hij houdt ook je voorraad bij. Ik zal straks even kijken hoe hij heet.

Daar moet ik wel bij vertellen dat ik zelf vaak vergeet af te vinken in de app dat ik mijn medicatie gehad heb, dus dan ben ik alsnog in de war. πŸ™Š

• Trees hebben hierop gereageerd.
                  • Bloem vindt dit leuk

Soturi mocht je de naam hebben van de app graag. Het is zo stom, maar als mijn alarm gaat, denk ik altijd dat ik het wel heb genomen. Ik weet het echt altijd zeker. Stom is dat. De adhd medicatie vergat ik vroeger ook regelmatig, maar dan wist ik later bijna altijd wel dat ik het vergeten was. Bloedverdunners wil ik liever niet vergeten in te nemen 😬.

• [verwijderd]

Trees ik laat het altijd op een bepaalde plek liggen als ik het genomen heb. (Bijvoorbeeld op het aanrecht, of in mijn geval op mijn bed, de medicijnen liggen in mijn nachtkastje)
                      Als het daar niet ligt, heb ik ze nog niet op voor die dag. Na een uur (of als ik wakker genoeg ben om zeker te zijn dat ik ze heb ingenomen) leg ik ze weer terug in de lade waar ze horen te liggen.
                      Werkt voor mij!