Wat vraag jij je af? ๐
Ik ging naar de brugklas toen
Maar hier ook geen Backstreet boys. Wist niet dat ze nog bestonden!
- Bijgewerkt
[verwijderd] Ik dacht: waar heb je het over. Toen ging ik op instagram kijken. Eerste story van een vriendin van mij: Backstreet Boys
[verwijderd]
Ik ben zoals gewoonlijk weer eens helemaal in de war, want in 95 zat ik in groep 6, maar ik zat in groep 8 tijdens de Backstreet Boys hype. Dus kies maar. Ik was die weirdo met het Backstreet Boys dekbedovertrek en het Backstreet Boys shirt en de Backstreet Boys agenda
Ik ben trouwens zรณ blij dat mijn wens om te trouwen met Nick Carter nooit is uitgekomen
Toch6 ik ga even brainstormen en reageer straks!
[verwijderd]
Vulpen het zijn niet alleen mijn vrienden, gelukkig! Ik werd al bang
[verwijderd] ik was als bakvis meer van Take That. Dus BsB vond ik als puber zo 1991.
June haha ja ik was ook fan van take that. Ben toen als 13 jarige naar het concert geweest
Marshmallow daarvoor trouwens nkotb daar had ik casette bandjes van.
- Bijgewerkt
Wat zouden jullie doen?
Dag voor de vakantie is het carnavalviering van 9 tot 12.
Wij gaan skiรซn en moeten zaterdag om 12 uur bij het dalstation zijn om onze koffers naar het bergdorp te brengen.
Ik wil vrijdag gaan rijden. Maar ja, er is school.
Nu kan ik:
1 eerlijk zijn en vrij vragen. Met de kans dat het afgewezen wordt.
- Eerlijk zijn en een tandartsbezoek plannen in de vroege ochtend รฉn dan gaan rijden.
- Oneerlijk zijn en ze ziek melden.
Wat zouden jullie doen?
June ik zou 2 doen. Want bij 1 heb je grote kans op weigeren, en 3 vind ik lastig want kinderen zijn erg eerlijk
Pimpelmeesje daarom zou ik ook optie 2 zeggen. En dan niet om 8:30 plannen want "dan kunnen ze er na nog komen"
June
Optie 2 inderdaad. Hoeven je kinderen ook niet te liegen.