Ik ging naar de brugklas toen ๐Ÿ™ˆ๐Ÿคฃ

Maar hier ook geen Backstreet boys. Wist niet dat ze nog bestonden!

• [verwijderd]

Ik ben zoals gewoonlijk weer eens helemaal in de war, want in 95 zat ik in groep 6, maar ik zat in groep 8 tijdens de Backstreet Boys hype. Dus kies maar. Ik was die weirdo met het Backstreet Boys dekbedovertrek en het Backstreet Boys shirt en de Backstreet Boys agenda ๐Ÿ˜…
Ik ben trouwens zรณ blij dat mijn wens om te trouwen met Nick Carter nooit is uitgekomen ๐Ÿ˜ฌ

Toch6 ik ga even brainstormen en reageer straks!

• [verwijderd]

Vulpen het zijn niet alleen mijn vrienden, gelukkig! Ik werd al bang ๐Ÿ‘€

June haha ja ik was ook fan van take that. Ben toen als 13 jarige naar het concert geweest ๐Ÿ˜†

Toch6 groep 2 ๐Ÿ˜† ik zat toen in groep 6. In mijn ervaring was het vooral 1997-1998 dat de hype zo groot was (of toen ging ik naar de brugklas, misschien is het dat).

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Nescio Nee, ik dacht ook 1997/1998. Toen ik in groep 6 zat, zoiets.

Trees Uh ben ik vanochtend wakker geworden in 1995?!?

Mensen ik riep gewoon een willekeurig jaartal in de jaren โ€˜90. 1995 was lekker in het midden. Ik heb namelijk geen flauw idee wanneer de backstreet boys hip waren ๐Ÿคฃ

Wat zouden jullie doen?
      Dag voor de vakantie is het carnavalviering van 9 tot 12.

Wij gaan skiรซn en moeten zaterdag om 12 uur bij het dalstation zijn om onze koffers naar het bergdorp te brengen.

Ik wil vrijdag gaan rijden. Maar ja, er is school.

Nu kan ik:
      1 eerlijk zijn en vrij vragen. Met de kans dat het afgewezen wordt.

1. Eerlijk zijn en een tandartsbezoek plannen in de vroege ochtend รฉn dan gaan rijden.
      2. Oneerlijk zijn en ze ziek melden.

Wat zouden jullie doen?

June ik heb ooit gekozen voor optie 1 en toen is er door school melding gemaakt bij onderwijsinspectie vanwege ongeoorloofd verzuim. De andere helft van de school was ziek, zwak, misselijk en moest naar de tandarts en kwamen er mee weg. Ik zou dus voor optie 2 of 3 gaan.

Trees daar ben ik ook bang voor... kijk als het nou een lesdag is ben ik daar best streng in. Maar het is carnaval..

June tandartsbezoek en daarna gaan rijden. Ik ben niet zo principieel met die dingen hoor. Vooral omdat ze zo overdrijven. Zeker als het carnaval is.

June ik zou 2 doen. Want bij 1 heb je grote kans op weigeren, en 3 vind ik lastig want kinderen zijn erg eerlijk

June

Pimpelmeesje daarom zou ik ook optie 2 zeggen. En dan niet om 8:30 plannen want "dan kunnen ze er na nog komen" ๐Ÿคช

June
              Optie 2 inderdaad. Hoeven je kinderen ook niet te liegen.

Toch6 we moeten ruim 8 uur rijden. dus ik plan het vroeg, maar ga niet zeggen hoe laat..