Snoeki ander werk gaat niet (ik kan niet uitleggen waarom) en het gaat niet over mezelf.
June ik verwijder dit weer dus aub niet quoten.
Het gaat inderdaad om mijn man, hij wilt eerst zelf met ze praten maar ik ben er een beetje huiverig voor. Mijn man praat niet snel over gevoelens en sinds een paar dagen is dit elke dag het gespreksonderwerp dus het doet hem duidelijk wat. Er is zelfs van te voren gezegd dat hij wel eens het pispaaltje kon worden omdat mensen tegen hem opkijken omdat hij het zo ontzettend goed doet. (Haantjes gedrag door wat jongere mannen die net aangenomen zijn)
Ik ben bang dat als hij alleen met ze in gesprek gaat het dan alleen maar erger word terwijl ik zijn redenatie hierin ook wel begrijp. (Eerst zelf praten Ipv anderen direct inlichten) Hij wilt het namelijk niet gelijk hogerop zoeken terwijl ik het qua veiligheid helemaal met je eens ben. Ik ben echt bang dat als hij met hun 2 moet werken er nog eens iets fout kan gaan. Ze sluiten hem buiten en overleggen niks met hem. Terwijl overleggen op zich wel verstandig is. 🙄
Het zijn 2 jonge jongens van ongeveer 25 jaar.