Nescio In welk topic ging het ook alweer over die superlekkere koekjes? Ik denk dat @Marshmallow er had besteld? En dat @aardbeitjes nog een tip gaf? Help me want ik wil lekkere koek in quarantaine π
Rietjesbeker Waarom stofzuig ik eigenlijk? De rest van het gezin kruimelt en haart binnen 5 minuten het hele huis weer onder. Retorische vraag, als ik het niet doe, is het helemaal een drama.
Toch6 Waarom heb ik geregeld dat ik zo op de koffie ga? (Antwoord: omdat hun niet dichterbij m'n huis kunnen liggen met hun schip) Waarom heeft die man een uitwerking op mij waardoor ik dingen zeg waarvan ik later denk "moest dat nouπ". Grapjes over seks, dubbelzinnige grapjes... zo ben ik normaal niet. En ik wil hem niet. Totaal niet mijn type, we zijn allebei getrouwd π€·ββοΈ Zelfs m'n man zegt het, zodra hij er is verander jeπ
smax Ik vraag mij af of dit jaar de griepprikken later worden gezet. Vorig jaar was het 5 oktober en nu nog geen oproep gehad voor mβn jongste.
Liekje81 smax hier gaan we ook pas begin november prikken. Elk jaar kun je je griepprikken bestellen eerste van juni. Site lag telkens plat door de drukte, dus we krijgen ze pas eind oktober. We zijn deze week begonnen met de oproepen versturen. Dus volgende week liggen ze overal op de deurmat.
smax Femkes Ah vandaar! Het gaat om mijn vierjarige. Ik heb wel vernomen dat hij weer een uitnodiging krijgt. We wachten maar af dan :-)
smax Liekje81 Dank voor je reactie!! Dan zal dat voor onze praktijk ook wel gelden (hoop ik ;-)). We wachten het rustig af!
Cactusje smax Nee, dat niet. Het gevoel van moeten plassen komt altijd tijdens het poetsen opzetten. Maakt niet uit of ik net geweest ben. Ik moet dan ook echt weer plassen. Kraan is dan alleen aan geweest om mijn tandenborstel nat te maken, dus 2 seconden.
Toch6 Waarom kan je bij opbergboxen wel selecteren op inhoud maar niet op afmetingen π er moet speelgoed in, geen soep ofzo π€ͺ en dan moet de bak in kast passen dus afmetingen zijn wel belangrijk