Hallooo allemaal, ik ga volgende week een weekendje naar londen met mijn dochter. Wie heeft er tips? Waar moeten we echt heen? En ook afraders?

Tantetil o wat leuk! Mocht je een van de kerken willen zien die hebben eind vd middag vaak een bijeenkomst van een half uurtje dan hoef je geen entree te betalen (maar moet je dan wel zien zitten) bij de metro kun je met je pinpas inchecken (of een kaart kopen die je een paar dagen kunt gebruiken)
    En natuurlijk een x high tea doen. Je hebt ook een bus die rondrijd en dan kun je high teaen en sightseeing combineren

Heel vaak geweest met leerlingen… dit deden we sowieso altijd:

Skygarden, een gratis dakterras met een mooi uitzicht over de stad.

De Borough Market is de bekendste food market van Londen. Daar gingen wij altijd snel lunch halen/eten.
    Dat is ook niet ver weg van Skygarden.

Camden market moesten we ook altijd langs. Vooral voor de souveniertjes

Geen tips maar heel veel plezier lieve Tillie!

Londen is zo gaaf! Een ritje in een taxi en bus is een must. Heel veel plezier.😀

Wat leuk! Wij zijn met ons gezin ook in London vanaf volgende donderdag tot zondag.
    Tot nu toe staat op de planning:
    British Museum
    Tower bridge
    Buckingham palace
    Piccadilly circus
    Hamleys en Harrods

Als je dochter Engels begrijpt is een beefeater tour bij the Tower of London de moeite waard. Ik vond zelf de National Gallery een hoogtepunt. Het is leuk om samen een afternoon tea te doen. Wisseling van de wacht bij Buckingham Palace. Als ze van Harry Potter houdt is het misschien leuk om op station King's Cross naar het wagentje te kijken dat in de muur verdwijnt. Zou dat alleen doen als je toevallig in de buurt bent, stelt niet heel veel voor.

Veel plezier!

@Tantetil er zijn ook hele leuke marktjes in Londen, de markt in Nothing Hill en Camden market is een aanrader. Wij gaan dit keer naar Brixton markt, schijnt ook leuk te zijn.

14 dagen later

June en Huggybird Ja, het was echt superleuk! Zoveel moois gezien en het was ook heel gezellig met z'n tweeën. Natural history museum was echt prachtig. Dus was een geslaagde trip!