Bloem zijn jullie bezig met deze rampen? Steunen jullie op de een of andere manier acties? Hebben jullie er via vrienden, kennissen of familie mee van doen?
Liekje81 Ik heb 100 euro gestort op giro 55. Verder, gelukkig, niemand die ik wat dichterbij ken die ermee van doen hebben.
Vulpen Ik heb gedoneerd aan het Rode Kruis. Die hadden er een speciaal nummer voor, pas daarna werd giro 555 open gezet. Het is niet te bevatten ellendig. En dan ook nog die overstromingen in Nieuw-Zeeland, en nog een aardbeving erbovenop.
Manque Ik heb ook gedoneerd via 555. Vreselijk leed 🙁 Tegelijkertijd stond Chili ook in brand. Mijn familie moest geëvacueerd worden. Wat hebben we het toch goed en makkelijk hier, wat dat betreft. De natuur laat ons (voorlopig) met rust.
Vulpen Manque Tegelijkertijd stond Chili ook in brand. Mijn familie moest geëvacueerd worden. O echt 🙁
Hopsatee Ik heb gedoneerd op 555 Ik heb ook mijn punten van Kruidvat gedoneerd aan rode kruis/555 Ik heb 2 zakken met kleding en dekens en luiers ingeleverd op school voor Turkije en Syrië.
Bloem Hier nog niet gedoneerd want we gaan na de vakantie op mijn werk een actiedag doen. Dan ga ik dan steunen. Een vriendin van mij heeft familie in Turkije. Haar neef zit in een reddingsteam en haar tante heeft 2 (incomplete😭) gezinnen in huis die ze opvangt. Mijn vriendin doet allerlei acties hier om geld in te zamelen. En daarmee wordt hun verblijf en verzorging bekostigd.