Wij volgen het ook, al vele jaren, maar ik vind de finale op deze manier niet leuk. Het format is saai, er wordt te veel gekwekt en je krijgt weinig mee van de mollenstreken omdat het van die korte fragmenten zijn. Zo'n shiny floor show past niet bij het spel.
Vroeger, met Ard Rooijakkers, was de finale toch niet zo?