De laatste keer dat ik om een financiële bijdrage vroeg voor het bekostigen van de website en de mailserver was in het voorjaar van 2022.
Er werd heel royaal gedoneerd, waardoor we een stuk langer door konden gaan dan waar ik op geanticipeerd had, namelijk tot en met december van dit jaar! 🙏
Nu ga ik weer vragen om donaties, want de pot is leeg. Ik heb besloten januari en februari zelf te bekostigen. Dat is ongeveer 50 euro die ik al heb overgemaakt. Voor maart tot en met augustus 2023 kunnen jullie doneren op de bekende manier, via deze link:
Doneeractie maart t/m augustus 2023
Vrijwillig, geen verplichting
Voel je niet verplicht om te doneren als je dat niet wil, of als je dat niet kunt. Een bijdrage is ten alle tijden vrijwillig. Je hoeft niet financieel bij te dragen om lid te zijn van deze website.
Waarom doneeractie.nl
- De vrijheid om zelf te kiezen welk bedrag je doneert, met een minimum van 5 euro
- Anonimiteit van ons én van jullie
- Geen risico bij een persoon (vanwege het gebruiken van een particuliere rekening)
- Het inzien van het opgehaalde bedrag (en dus ook van wat er nog nodig is om het doel te halen)
- Wij voelen onszelf hier het prettigst bij.
Welk bedrag
We hebben minimaal 150 euro per 6 maanden nodig om de kosten van hostingserver, domeinnaam en mailserver te dekken. Daarbij rekenen we geen kosten voor de administratie of andere werkzaamheden die wij er zelf aan hebben, dat is vrijwillige inzet.
Om aan het bedrag van 150 euro te komen, moeten we naar verwachting 210 euro ophalen (bij een gemiddelde donatie van 5 euro). Het inzamelingsdoel is zodoende ingesteld op 210 euro. Mochten we hier na aftrek van de kosten en berekening van BTW meer dan 150 euro aan overhouden, verrekenen we dat met de kosten voor de volgende actie.