[verwijderd] Marloes80 ik heb gewoon geen woorden.. 😥 Voor wat het waard is, jullie zijn wel in mijn gedachten. ❤
Honkeytonk Marloes80 hier zijn geen woorden voor. Wat een verdriet voor jullie om hem zo te zien en zijn prognose zo duidelijk te horen. Heel veel sterkte vanmiddag in het gesprek met de huisarts. ❤️
LilyMilie Marloes80 Heel veel sterkte.. woorden schieten te kort. Ik hoop dat jullie in deze tijd zulke krachtige herinneringen zullen maken die 80 jaar waard zijn. Liefde, warmte, plezier, familie..
Toch6 Ook ik weet geen woorden hiervoor. Heel veel sterkte. En weet dat je hier altijd mag huilen en/of van je afschrijven 😘
Huggybird Marloes80 lieve Marloes, wat bizar allemaal! Mijn hemel….. geen woorden voor… Hoe is het met de kinderen?
June Marloes80 ik wou dat ik iets van jullie pijn op me kon nemen. Voor wat het waard is, jullie zijn in mijn gedachten. 🕯 Heel veel sterkte voor jullie mooie gezin.
Bloem Hoe is het gesprek gegaan? Hopelijk heb je een hele fijne huisarts die veel voor jullie kan betekenen in dit stuk.
smax Elke keer krijg ik helemaal kippenvel als ik je berichtjes lees. Woorden schieten te kort. Veel sterkte in deze moeilijk en onwerkelijke periode.