LilyMilie Marloes80 regelrechte nachtmerrie .. het spijt me zo lieve @Marloes80 😢 Voor jullie knullen ook 💔 Alle kracht!
Puzzelstukje Marloes80 Geen woorden voor… wat heftig zeg! Wat een heftige tijd gaan jullie tegemoet. Ik weet verder niet goed wat ik moet zeggen, behalve, maak herinneringen.
Honkeytonk Wat een vreselijk bericht 😢 . Een nachtmerrie voor jullie als gezin en familie. Geen woorden voor. Heel veel sterkte en kracht voor jullie allemaal ❤️.
Rietjesbeker Marloes80 wat vreselijk, ik word hier stil van.... Een nachtmerrie waar je zomaar in zit. Heel veel sterkte ❤️🍀
Hopsatee Wat vreselijk Marloes. Vreselijk dat dit jullie overkomt. Heel veel sterkte en kracht in deze vreselijke tijd!
Softbasegaming Oh jeetje dit is niet het bericht dat je wilde horen 😭. Sterkte 😘. Wij zijn er voor je 😘
Huggybird Marloes80 mijn hemel wat een verschrikkelijk nieuws…. 😢 ik weet niet wat ik zeggen moet alles klinkt stom na een bericht als dit…. Sterkte en een dikke knuffel.
Ietjuh Wat een verschrikkelijk bericht, een nachtmerrie.. Ben er stil van Heel veel sterkte en kracht voor jullie 🕯️
Blue Och wat afschuwelijk... De tranen staan me in de ogen. Heel, heel veel sterkte voor jou, je man en jullie jongens. Ik hoop dat jullie nog zo veel mogelijk tijd samen gegund is❤️
Vinexkindje Onee, wat een verschrikkelijk bericht. Daar sta je dan, zo machteloos. Echt geen woorden voor. Wat een verdriet voor jullie
Soturi Ach jeetje! 😭 Heb jij genoeg steun om je heen? Zowel praktisch als emotioneel. Kunnen wij wat voor je doen?