Ansji Nee, dat nummer heb ik (nog) niet. In een later stadium krijg ik wel het mobiele nummer van de huisarts.
Waar ik gisteren nog schreef dat hij best oké leek te zijn, was het vandaag toch wel anders.
Zijn rechterbeen gaat niet zoals normaal. Het lijkt een beetje slepend, maar hij tilt het wel op. Verder is zijn balans echt niet goed. Dus vandaag echt, was weer even juf thuis, heel goed benadrukt waarom hij niet met z’n handen in z’n zakken moet staan. Dat hij zich best kan vasthouden aan bijvoorbeeld een stoel. Bij gebruik van de trap de leuning(en) vasthouden en niet naar achter hangen… maar ja, vrees dat het nergens opgeslagen wordt.
Verder had hij opeens zijn zus geappt met wie we echt al heel lang (op de uitvaarten van zijn ouders na) geen contact meer hadden. G wist van niks toen ik het vroeg. Zij had niet meer dan een ‘?’ op zijn berichten gestuurd. Heb haar nu in het whatsapp archief gezet.
Want ja, ook zijn telefoon levert hij tegenwoordig in. Geeft meer rust.
De jongste was gisteren erg verdrietig, daardoor ruzie met een van z’n broers. Zo verdrietig om hem zo te zien. Hij wil dan echt even uit de situatie vluchten en is vandaag met opa en oma lekker een flink stuk gaan rijden, naar de zee… even uitwaaien op het strand.