Toch6 regelmatig lactasepil zodat de klachten in ieder geval beperkt worden
Ik heb er geen klachten van als ik iets eet wat niet goed voor mij is, hooguit een beetje een opgeblazen gevoel. Daardoor zou ik makkelijk kunnen zeggen ‘nou ik eet alles maar gewoon’ maar dat voelt, en is, niet goed omdat het stiekem, ongemerkt wel voor schade kan zorgen….
Toch6 Nou scheelde het ook wel dat we een hele tijd alleen zaten in het restaurantje dus dan weet je dat de kok er ook tijd voor heeft om dingen aan te passen. Als hij voor 50 man moet koken voelt het toch bezwaarlijker. Want ga er vanuit dat die van te voor toch wel een soort plan in zn hoofd heeft wat het verrassingsmenu is die dag/week. Maar qua eten enzo konden wij echt niet merken dat hij dingen moest aanpassen.
Dat is heel fijn ja, dan kan je er ook extra van genieten ☺️
ik was gisteren met mijn beste vriendin naar de sauna en gingen daar ook avondeten. Er stond echt niets op de kaart dat ik zo kon eten behalve groente omelet maar die kon je maar tot 17:00 bestellen…. Nog gevraagd of het toch kon maar nee het was te druk…
Salade genomen met krokante kip, de korst om de kip is dan waarschijnlijk niet goed, maar ja… dat is dan niet anders.
Toch6 Bij het betalen ook nog gezegt dat het zo fijn was dat man hetzelfde kreeg en ik me daardoor niet "de lastige" voelde.
Dat is leuk, wat was hun reactie?