Femkes Maxi hoeft morgen pas om 10uur te beginnen ipv om 8uur. Scheelt een half uurtje slaap (de andere moeten wel om 8.30 op school zijn, dus helaas niet echt uitslapen).
Toch6 Femkes fijn he, hier ook. D moet 9.15 weg nu. Dus ook wekker iets later. En alsnog gevoelsmatig veeeeeel te vroeg en midden in de nacht
Softbasegaming Bloem Ik denk; weer een beetje uitdaging. momenteel bij aantal clienten andere zorgvraag dus niet zo'n 'sleur' meer.
Bloem Voortaan heb ik standaard op de maandag vrij. Het voelt als een extra cheatdagje vandaag. Heerlijk die extra tijd.
Honkeytonk Bloem ik vind dat zoooo fijne vrije dag (is ook mijn standaard vrije dag). Kan je nog even bekomen van druk weekend en haalt (voor mij) ook de druk van alles moet in het weekend. Wasje aan s ochtends, oudste naar school, rest lekker spelen!
Honkeytonk Zo na 2 weken vakantie was vooral de middelste weer toe aan ritme. Alleen ons gezinsritme ligt toch gewoon een uurtje later met alles π€£ even wennen weer!
Toch6 Honkeytonk die van ons uurtje of 2 laterπ Zou verboden moeten zijn kinderen voor 8u wakker te maken π
June Wij schrokken om 8:12 wakker. We zaten om 8:38 op de fiets. School is 3 minuten fietsen dus nog 4 minuten over. School start om 8:45.
Honkeytonk June just in time. Veel projecten zouden je planning geweldig vinden. Niet teveel en niet te weinig tijd gepland en toch je deadline ruim gehaald π
Honkeytonk Toch6 ja nu ja mijn oudste 2 kinderen zijn om 630 wel wakker maar liever tot 8 uur niet in staat om nuttige dingen te doen (en zelf lig ik ook het liefste tot 8 uur of later π€£) maar ja hier begint school om 830. Dus we moeten toch wel om 715 in actie komen.
June Honkeytonk lekker agile toch? Mijn man zei al, als we dit redden doen we het elke dag. Een uur extra slaap. Bonus! Ik was het daar niet mee eens.
Uilenmama Dit was vandaag 8 jaar geleden! Mijn dochter al zo groot. Wat vliegt de tijd. En eindelijk sinds 2 jaar, weer eens normaal een feestje kunnen vieren: woensdag kinderfeestje en zaterdag voor de familie!