Ik vind het toe nu toe echt super goed gaan qua werk. 1x per week op locatie en 1x per week thuis. In totaal 4 uur, inclusief reistijd (is totaal een uur). Stelt dus nog weinig voor, maar het is een begin. Vanochtend 1.5 uur gewerkt plus 2x30 minuten auto rijden. Toen ik thuis kwam een uur op bed gelegen en ik voel mij nu gewoon oké. Niet ziek of meer uitval etc. Heb net zelfs nog wat qua huishouden kunnen doen. Dat is echt positief. Vorig jaar tijdens mijn re-integratie poging, lag ik de rest van de dag en soms de dag erna nog plat. Ik heb nu een stille werkplek, itt vorig jaar (toen liep iedereen continue ik en uit en werd er constant om mij heen gekletst), maar ik denk ook zeker dat ik hierin verder vooruit ben gegaan.
Inhoudelijk zijn we nou heel erg aan het zoeken, maar ik vind het wel heel leuk. Ik ga nu meedenken met een complexe casus en heb al allerlei dingen bedacht (ik ben dol op it soort puzzels, waarbij je creatief moet wezen om tot een ‘oplossing’ te komen). En ik ga meedenken in de scholing mbt methodiek die ze aan het opzetten zijn. Heb ik ook al allerlei ideeen voor 😅