Bloem Ja ongelooflijk wel. Ik denk elk jaar ik zal dit jaar wel niet mezelf overtreffen (in je beoordeling kom je altijd op voldoet aan verwachting of scoort boven verwachting) omdat het voor mij niet voelt alsof ik constant boven mezelf uitstijg als je begrijpt wat ik bedoel. Ik merk wel dat ik elk jaar groei in senioriteit of wat ik vorig jaar moeilijk vond maar het kost me niet mega moeite ofzo. Nou zei mijn coach wel dat dat juist perfect is want dan zit je gewoon op het punt dat je doet waar je goed in bent 🤣
ik denk ook nog steeds dat het belangrijkste is dat ik het echt heel erg leuk vindt. Ik ga geen dag met tegenzin naar werk ook al moet ik soms lastige dingen doen. En ze zijn zo fantastisch in de balans met mijn kinderen etc en alle ruimte die ik krijg. Dat maakt ook dat je denk ik jezelf fijn voelt en altijd geneigd bent een stapje voor te blijven.
En ik denk wel dus elk jaar moet ik niet eens ergens anders heen gaan…want ja wie werkt er nou tegenwoordig bijna 12,5 jaar bij een bedrijf 🤣