Bloem het is een beetje afhankelijk van wie je kiest. Ik heb nu mijn woonkamer keuken gang en onze slaapkamer laten adviseren en dan maak je samen een moodboard en een gesprek en maken ze op basis van alle info een voorstel. (Ik gaf bijv aan dat ik een kinderhoekje wil en boekenkast en dat het leefbaar is) en dan geef je budget voor meubels op.
Dan maken ze een voorstel en dat heeft:
- kleuren voor de muren(en eventueel advies aan schilder of voor jezelf geven ze de lijst van benodigdheden door)
- eventuele extra zoals andere handgrepen voor keuken of raambekleding of net wat je zoekt
- behang stoffen stalen en materialen advies
- meubel advies en dat doen ze dan door bijv een bank voor te stellen in 3 prijsklassen
- plattegrond met 3 voorstellen van inrichting
- lichtplan
- meubels die je mee wil nemen nemen ze mee in het plan
- ze komen zodra je de sleutel hebt en kijken dan samen of de kleuren echt mooi uitvallen en geven dan nog extra advies
- ze geven als je “klaar bent” nog accessoire advies of voorstellen
- en dat is van nu tot 12 nov dan krijg ik het voorstel en daarna mag je steeds appen als je gaat shoppen als je twijfelt en dan bij oplevering.
Ik heb geen 3D plattegronden (wel handig bij nieuwbouw) en geen personal shopping bijgeboekt en ik heb de werkkamer kinderkamers badkamer en gangen en bijkeuken buiten beschouwing gehouden want die doe ik zelf.
Deze dame doet dit voor 1500 euro. Maar het ligt wel aan je situatie.
Ik had ook een voorstel die iets meer basic was voor 900 en een offerte die ongeveer hetzelfde was maar een andere dame en die was 1100. Maar ik had de beste klik met deze dames en dit op maat voorstel.
Uiteraard dacht ik zelf ook van die 1500 euro kan ik ook meubels kopen (ik blijf een Nederlander 🤣🤣) maar ergens bespaart het ook geld want ik ben zo’n persoon die dan iets koopt en later denkt neee staat toch niet dit en dan heb ik weer allemaal overbodige dingen. Maar ik vind het toch heel fijn dit en scheelt ook wat mental load voor mij. M’n budget voor meubels is nu wat lager 🤪