Trees ja ik belde omdat ik daarmee een (hele domme) fout had gemaakt, maar het zal wel goed zijn.
Ik had de waarde geschat op basis van het totaalbedrag van de factuur van vorig jaar, maar dat was inclusief legservice.
En vervolgens, wie gaat de reparatie uitvoeren: ik zelf.
Want ik dacht dus doodleuk: ik ga zelf naar de winkel, en ik bestel zΓ©lf wel een legmannetje. Ik hoef er geen van de verzekering, dat lukt me nog wel. Dus ik heb mezelf 6 uur gegeven om de 20 winkels te bezoeken, vloer uit te kiezen, en vooruit, ook volledig vrij te maken voor het mannetje π€£
(In my defense, ik zit al ruim over de 6 uur heen als ik mijn tijd op pinterest ook meereken)
Disclaimer: ik ben vanmorgen naar de keuken gelopen om mijn sokken te zoeken, en wilde naar de wc en kwam terug met een haarborstel. Het is zo'n dag zeg maar π€£
Dus ik belde (2 uur later), van ik denk dat ik het verkeerd heb gedaan, maar toen kreeg ik te horen dat het dossier al gesloten was en er een bedrag klaarstond en toen werd de verbinding verbroken π€·ββοΈ
Maar qua waarde zal het waarschijnlijk niet zo heel veel verschil maken dus als ze vragen hebben hoor ik het nog wel.
Misschien dat het bedrag met het opgeven van een mannetje zelfs nog wat hoger valt dan wanneer ik het 'zelf' doen, maar ik krijg nu al zo veel dat ik van gekkigheid niet weet hoe ik het moet gaan uitgeven als ik facturen moet overleggen. Misschien dat ik voor marmer ga in plaats van laminaat π€π