[verwijderd] [verwijderd] als ik toch ooit een manier vind om daar een baan van te maken.. 😅 Maar ik zou het dus wel heel erg verfrissend vinden om een keer zo'n bio te lezen! 🙈
Dahlia Moeten een nieuwe voortent voor deze zomervakantie Gaan naar een winkel om alleen te kijken, zeker niet te kopen nu. Want ja oriënteren enz. Komt naar huis met voortent luifel en slaapcabine 🙈
Huggybird Ben best een beetje zenuwachtig voor het gesprek morgen op de school van T 🙈 die afdelingsleider is ook echt een heks, kinderen zijn bang voor haar en daar kan ik me echt alles bij voorstellen 😬
Miek89 Huggybird school is enorm te kort gekomen wat je dochter betreft, dus ze kan zich wel als een heks gedragen maar jij staat volledig in je recht! En ik denk dat ze dat wel weten ook. Hier is gewoonweg totaal niet adequaat op gereageert!
Huggybird Vulpen Miek89 Ik heb vanmorgen op papier gezet hoe het allemaal verlopen is anderhalf jaar geleden, hoe het nu ging en wat we willen voor nu en volgend jaar. We gaan gelukkig samen en mijn man is minstens zo strijdvaardig als ik. Ik ga alleen vaak huilen als ik boos ben en het om T gaat…. Ik zal mijn tijgermodus aan zetten. 👿 ik moet helaas wel eerst werken dus weet niet of we er samen heen kunnen rijden of ieder apart…
Vulpen Huggybird Huilen kan ook een tactiek zijn. Want het is een behoorlijk verdrietige situatie hè, dat mogen ze ook best weten.
Huggybird Aurora dit dan graag, want wij genieten wel echt volop van het weer. We halen er echt energie uit en die kunnen we wel gebruiken….
Jules Aurora Is goed 😅 heel de nacht regen graag. Ik vind dit weer normaal gesproken heerlijk, maar het is nu met hooikoorts niet te doen helaas.
Vulpen Ik heb mijn vinger vanmiddag heel hard tegen de koelkast aangeslagen (inschattingsfoutje...) en het doet me toch zeer 😬
[verwijderd] Er worden morgen zo veel pakketjes bezorgd dat ik een steekwagen nodig ga hebben om ze allemaal naar boven te sjouwen 🙈