[verwijderd] Vulpen ja normaal kan ik ook vervangend vervoer krijgen, maar omdat ik deze niet meer op ga halen is dat niet handig denk ik. Krijg maandagochtend m'n nieuwe auto π
[verwijderd] [verwijderd] Ik ook niet! Ik zie wel dat het gebruikt wordt als synoniem voor pm of pb, maar ik weet niet waar het een afkorting voor is. π [verwijderd] Edit, voor direct message dus. π
[verwijderd] 1986Lynn ja dat dacht ik ook. Maar ik snapte niet waar de d voor stond. Maar ach, ik hou het wel op pb, ik leef tenslotte in Nederland
Softbasegaming Mamabeertje na dit berichtje gelezen te hebben wij ook π Ik ben af en toe ineens wat benauwd. Nu wijt ik het aan m'n zwangerschap, had ik namelijk hij dochter ook. Maar toch maar even een saturatiemeter besteld. π
Blue Mijn fwb zat de afgelopen week in quarantaine en zou er vandaag uit mogen. Dus ik vraag of hij er nu echt uit mag. Zijn reactie: "yes, denk jij wat ik denk?" Biecht: ik zit hier nu met een grijns, warme wangen en rode oortjesπ
Softbasegaming Blue oei toch maar even temperatuur meten als je warme wangetjes hebt ππ. Succes komende dagen π
Hopsatee Zuremat Haha lastig en spannend tegelijk hΓ©! Benieuwd of er binnenkort een klein zurematje bij komt.
Vulpen De kinderen zijn uit logeren. En ik mis ze wel maar zie het ook wel echt als een soort (mentale en praktische) voorbereiding op de komende weken π
[verwijderd] Vannacht gedroomd dat ik sex had met Johnny van Cobra Kai (de volwassen variant). We werden alleen elke keer gestoord, omdat hij op kamers woonde en de studenten uit zijn huis elke keer koffie kwamen halen uit zijn koffiemachine. π€
[verwijderd] Ik heb gisteren een seks-scene geschreven en ik krijg er weer rode wangen van als ik het lees π Geen idee of ik het er in laat op deze manier (misschien met gesloten deur, het is namelijk wel een essentieel onderdeel van het verhaal dat deze twee een relatie krijgen), maar goed, dat is voor latere zorg π