Snoopy1979 Pimpelmeesje Dit snap ik heel goed, en al helemaal in de situatie waarin je nu zit. Sterkte!
Hopsatee aardbeitjes wij vragen ons dan tegenwoordig af wat we toen deden eigenlijk. Zoveel tijd en vrijheid die we toen niet voldoende waardeerden he π
Softbasegaming ik durf mn sollicitatie brief niet aan een bekende te laten lezen maar wil hem wel gecontroleerd hebben π
[verwijderd] [verwijderd] Heb een namentopic geopend hier op het forum waar de namen van mβn dochters in staan!
[verwijderd] [verwijderd] Oja, ik zie het. De categorie zwanger zijn vermijd ik doorgaans eerlijk gezegd...
SYRV In de ochtend wil ik graag dat onze kinderen iets gezonds op brood eten (dus geen zoetigheid). Ik biecht op dat ik iedere ochtend stiekem in de keuken een broodje met hagelslag naar binnen prop π.
Marshmallow @Pimpelmeesje hartstikke logisch, knuffel @Hopsatee en @aardbeitjes, toch echt het voordeel van co-ouderschap, dat heb ik eens in de 2 weken op de zaterdag, maar toch niet meer zoals vroeger hoor.
[verwijderd] Ik biecht op dat toen vanochtend de wekker ging, ik net deed alsof ik nog sliep. Man heeft de kinderen gedaan en heeft ze net voor zijn werk aan naar school gebracht. Toen pas ben ik uit bed gekropen. Ik had er vanochtend even geen zin in π¬.
Dahlia Ik zit op de bank te niksen onder een deken, verwarming standje tropisch en een lekker koekje erbij. Kind 1 spelen bij vriendje en kind 2 slapen. Heerlijk die rust! Maar moet eigenlijk de afwas en de was opruimen π€ͺ
Diazz Dat ik de naam van de pasgeboren dochter van mijn vriendin zo verschrikkelijk lelijk vind, dat ik gewoon steeds keihard moet lachen als ik βm uitspreek π€«
Diazz Toch6 Haha, dat snap ik, maar dat kan ik niet makenπ Stel je gewoon voor dat je willekeurig op je toetsenbord ramt, en dan dΓ© naam kiest. π€¦ββοΈ