Hopsatee normaal hou ik ook van gezelligheid hoor en als ik die fotos zie van allemaal gezellige feestjes voel ik me ook best beetje saai en triest. Misschien is het ook dat mijn man niet sociaal is. We hebben ook geen bevriend stel ofzo. Ik heb mijn vriendinnen en hij heeft eigenlijk niemand, op zijn broer na dan. Hij gaat ook nooit mee naar verjaardagen want dan zit hij na een half uur al van wanneer gaan we weer. Alleen als hij gedronken heeft, is hij wel heel gezellig met anderen.
Nou ondertussen ging man meelezen en kwam er een shitstorm en nu ruzie. Het zou namelijk door mij komen dat hij geen vrienden heeft. Toen we elkaar pas leerden kennen (15 jaar geleden!) Had hij een vriendenclubje. Ik ging niet vaak mee naar ze toe omdat ik niet helemaal lekker in mn vel zat. Hij bleef steeds meer bij mij thuis. Ik heb daarna vaak genoeg gestimuleerd om contact te zoeken met die vrienden. Heb zelfs een supriseparty georganiseerd waarin ik al zijn vrienden, kennissen en collega's heb uitgenodigd. Daarna liet hij het zelf weer verwateren. Ik heb ze allemaal op mijn bruiloft uitgenodigd. Nu stelt hij dus dat mede door mij alles is verwaterd....want ik zou ze het idee hebben gegeven dat ik geen contact met ze wilde in dat eerste half jaar.... vervolgens wilde hij het er niet meer over hebben en ik wel. Nu is hij helemaal boos en ik ook. Ik heb vaak genoeg met verjaardagen gezegd wil je geen collega's uitnodigen of oude vrienden. Ik heb zijn vrienden in het begin ook uitgenodigd voor verjaardagen, kraakraambezoek etc. Lang verhaal weer, maar kortom het is nu dus heel gezellig hier...