[verwijderd] Pimpelmeesje Vandaag is De dag toch? Of zit ik verkeerd? π Hele fijne dag samen! π₯°πππ
Meca Pimpelmeesje Oh kak ik had je gisteren willen berichten voor vandaag, stomme zw dementie!! Lieverd ik hoop dat jullie een prachtige dag hebben vandaag en jullie ontzettend ondergedompeld voelen in β€οΈβ€οΈβ€οΈ π₯³ en gefeliciteerd natuurlijk!!!
[verwijderd] Soms verwijder ik per ongeluk een topic, gewoon vanuit motorische onhandigheid op mijn telefoon. π³π
Ansji Ik zit ongegeneerd kerstmuziek te luisteren tijdens mijn werk. Heerlijk vind ik het! I'm dreeeaaaaming of a whiiiiite Christmas ...
[verwijderd] Ysabella Geen idee, het gaat per ongeluk, dus gewoon een willekeurig topic. Heb nog nooit naar de naam gekeken. Gelukkig kan ik hem altijd nog weer terugzetten.
Uilenmama Ysabella Ik ben niet zo goed in selfies maken.... Ik haal hem straks wel weg....vind mijzelf zo lelijk erop...
Kipsate Uilenmama geweldig! Jij werkt toch bij de Appie? Of heb ik het mis? Want als je daar inderdaad werkt vind ik hem helemaal geweldig en vind ik dat je hem eigenlijk achter de kassa aan moet trekken.
Uilenmama Kipsate Ik werk idd bij de Appie en mijn plan was ,om deze trui maandag en dinsdag aantrekken achter de kassa. Want dan moeten we "netjes"....
[verwijderd] Helaas, maar de kans was erg klein natuurlijk.. Dames, echt super bedankt dat jullie mee hebben geprobeerd voor F, zo onwijs lief! β€