[verwijderd] [verwijderd] ik ook hoor! đ Ik zal binnenkort een andere avatar zoeken, want hoe vaak ik iets zit te lezen en dan echt in de war raak wanneer ik bedenk dat ik dat helemaal niet getypt heb is niet meer op een hand te tellen đ¤Ŗ
[verwijderd] [verwijderd] Haha wat erg dat jij dat zelf zelfs hebt đ Een andere (NIET BLAUWE! đ ) avatar zou helpen ja đ
Robije Vulpen ik was dus niet de enige Haha. Fijn die nieuwe avatar @[verwijderd] . @Blue nou niet ook gaan veranderen he đ
Tantetil [verwijderd] huh van beebo weet ik dan wel echt precies wie dat is, kinderen, woonplaats etc...
Tantetil [verwijderd] hahaha je zit voor mij in de vaste kern. Ik weet denk ik van ongeveer 15 -20 leden wel een beetje het verhaal erachter.
Torretjeee Hopsatee ja hier ook echt precies hetzelfde đ . Oudste is van de week 4 geworden en de jongste wordt volgende maand 2 jaar. Zal wel met de leeftijd te maken hebben dat ze nu even niet samen kunnen.
Manque Na een ruim week ziek thuis te zijn geweest, ga ik zo weer naar mijn werk. En ik ben bang. Ik wil niet, ik zou het liefst helemaal nooit meer naar buiten gaan.
Vulpen Manque Sterkte. Hoop dat het een dag wordt waarin je de tijd hebt om lekker alleen te werken en alles weer op een rijtje te krijgen?
Manque Vulpen ik denk het eigenlijk niet đŦ Maar goed, we gaan het meemaken. Dankjewel in ieder geval đ
[verwijderd] Succes lieve Manque! Hopelijk valt het mee vandaag. Mijn biecht: ik wil slapen en in januari weer wakker worden. Met name mijn zoon is zo gestresst door al die feesten, hij is ook nog eens jarig deze week, het is allemaal eventjes heel pittig nu.
[verwijderd] Manque succes en sterkte. Ik hoop dat het je toch nog enigszins meevalt vandaag.. [verwijderd] zo herkenbaar. Vreselijk.. Sterkte!
Tantetil [verwijderd] sterkte...ik vind het heel knap hoe je het allemaal doet ondanks dat het heel zwaar is. Heb je even kunnen bijkomen?