[verwijderd] heb jij het inmiddels al rustiger?
Tantetil rust zou fijn zijn, maar weet echt niet wanneer. Er moeten nog facturen de deur uit, mijn huiswerk voor cursus aanstaande maandag moet nog af, toneelteksten moeten in mijn hoofd gestampt worden, verslag andere cursus moet voor een deel af, vanmiddag als vriendendienst nog een zoontje van vrienden van zijn bloedfobie afhelpen, deze blijven daarna borrelen en eten en eigenlijk zou ik ook graag willen sporten ๐.
Eigenlijk ben ik gewoon moe. Gisteren ook weer een dag van ruim 12 uur gemaakt. Kom ik thuis na een autorit van 3 uur , heb ik een dochter die zwaar overstuur is, deze uiteindelijk getroost gaat mijn man nog over iets onzinnigs mokken. Dan ben ik echt even niet leuk en gezellig meer.
Het nare is dat als ik alle leuke dingen ga skippen en alleen de moet-dingen blijf doen, ik vaak somber word. De depressie staat al een paar maanden om de hoek te wachten om binnen te glippen. Als ik puur zou luisteren naar het moment zou ik elke avond verstopt onder mijn dekentje op de bank liggen. Voelt even fijn, maar ik weet dat het funest voor mij is. Ik moet mijzelf echt dwingen om te blijven sporten, tekenen en toneel te spelen. Als ik daar eenmaal mee bezig ben dan voel ik mij ook altijd beter. Het vervelende is dat het allemaal niet zo lekker in mijn agenda te passen is.
Je hebt gelijk. Ik moet hier echt wat mee. Ik heb gisteren in mijn enthousiasme mij ook nog opgegeven voor een leertherapiegroep van 4 dagen. Schijnbaar vond ik dat gisteren een goed idee naast twee cursussen, twee intensieve supervisietrajecten en 4 dagen werken. Ik kan mijzelf nu wel voor de kop slaan. Ik ben soms ook te impulsief. Laat ik beginnen om deze eerst te skippen. Verder moet ik kritisch gaan kijken wat er mogelijk is. Qua werk kan ik niet a la minute dingen skippen, maar wel een lange termijn plan maken.