Mijn ex frustreert mij zo erg.
Ik ging net op zijn Facebook kijken en zag dat hij alle foto's van ons samen gewist had (dat wist ik al wel), maar dat hij foto's met mijn familie, met mijn moeder, wel heeft laten staan?
En hij plaatst allemaal vage foto's met gekke filters en Engelse teksten die van geen kant kloppen. En eerlijk gezegd schaam ik me dood voor zijn gedrag. En als ik die foto's zie, dan denk ik... Hoe heb ik al die jaren samen met jou kunnen zijn? Wat zag ik in je? Waarom hield ik van je en wanneer is dat gestopt?
2 weken geleden wilde hij weer terug komen naar Nederland en dan wilde hij mij graag ontmoeten. Dus ik zei dat ik dat geen goed idee vond (die ontmoeting, naar NL terugkomen staat hem natuurlijk vrij).
Daar reageerde hij niet meer op. Vervolgens hoor ik later van mijn zus dat hij haar had gevraagd hoe ik het zou vinden als hij als verrassing naar Nederland zou komen.
Echt, waarom?? Ik zeg dat ik hem niet wil ontmoeten, en dan wil hij achter mijn rug om als VERRASSING komen?π¨
Als klap op de vuurpijl kreeg ik gisteren een bericht van een vriend van hem, hoe het met me ging. Lief natuurlijk. Maar toen ik reageerde, liet hij duidelijk merken dat hij het niet eens is met onze breuk en dat ik door had moeten gaan, want mijn ex lijdt er zo erg onder.
Echt, wtf? Mag ik niet aan mijn eigen geluk denken? π