Meca Ja 'beetje' onrealistisch ik weet het. π
Allereerst dankjewel voor je lieve berichtje! Lijstjes werken helaas niet, ik heb het geprobeerd met een whiteboard in de keuken, papier wat zichtbaar ergens ligt, via een app en met kladblok op mijn mobiel. Een bullet journal geprobeerd alleen lukt het mij niet om het langer dan een week vol/bij te houden en dan vergeet ik het weer. Heb zelfs mijn medicijnen boven Γ©n beneden liggen zodat ik ze niet vergeet en toch vergeet ik ze soms.
Misschien de opzet van het lijstje veranderen. π€
En toch kan ik het normaal best en als ik mij ergens toe zet verzet ik bergen. Voor het eerst in mijn leven ben ik op een punt dat het niet lukt en dat is erg confronterend en moeilijk.
Ik lijk de knop niet te kunnen omdraaien, laat staan dat ik ΓΌberhaupt de knop kan vinden.
Rietjesbeker
Dankjewel, ik weet je dan te vinden. π
Bloem
Dankjewel, ik ga het proberen!
Net ff dochter op bed gedaan, ge πΏ en zelf ook naar bed gegaan. Nu samen beneden en begeleider oudste belde ineens en goed gesprek mee gehad over hem.
Ik voel mij iig weer even wat rustiger en de (onbewuste hyperventilatie) pijn is gelukkig weer eventjes weg. Morgen is een nieuwe dag zal ik maar denken.