[verwijderd] Rietjesbeker waren maar 3 zakken m&m's hoor (en 3 zakken chips). Blijven bioscoopprijzen. π Maar gegeven paardjes enzo.
[verwijderd] Rietjesbeker Haha goed bezig. Ik wilde dat niet de zomaar doen, maar ik ga wel ff aangeven dat hij het voortaan eerst maar ff moet vragen.
[verwijderd] Pimpelmeesje Cactusje Bij onze HA kan dat ook, hij doet alleen alles af onder het mom van een virusje zonder even te controleren.
[verwijderd] [verwijderd] O, dat vind ik wel raar. Als een kind er al twee weken mee rondloopt en je kΓΉnt het controleren, waarom niet even doen dan? Met het verhaal van je zoontje in mijn achterhoofd snap ik trouwens ook beter waarom je een kuur wilde.
Marshmallow Ik kan morgen lekker thuiswerken ipv naar het werk moeten door een 10 minuten gesprek voor mijn dochter. Normaal had ik t niet zo nodig gevonden, maar dit is zo'n fijn voordeel ervan. Scheelt een hoop reistijd en morgen geen vroege wekker.
Pimpelmeesje [verwijderd] ik ben bang dat alle flinke maatregelen voor het milieu tegen demonstraties gaan stuitten. Iedereen wil het milieu wel redden, maar bijna niemand wil er verplicht echt iets voor doen/laten π
Tantetil Ik heb gister een nieuwe jas gekocht. Dezelfde als ik een paar weken heb gekocht, maar dan een andere kleur...vond de kleur zo mooi, maar ja slaat eigenlijk nergens op.
Toch6 Oudste zoon is heel de dag weg (van 5.30 tot minimiaal na 23.00) en ik vind het zo heerlijk rustig π
[verwijderd] Morgen breng ik mijn hond weg naar haar nieuwe huisje. Ik heb er nu al de zenuwen voor en eigenlijk vind ik het gewoon ontzettend kut. Ik weet dat het beter voor haar en mij is. Maar man, ik wil dit soort dingen helemaal niet doen.
Tantetil Blue ah blue toch....ik kan niet inschatten wat voor jou het beste is en ik weet niet wat er vandaag was, maar ik zou het liefst in mijn eigen bed liggen en alleen zijn. Veel sterkte π
Robije Blue sterkte. Mocht je bij je zus gaan slapen, dan kan je toch aangeven dat je morgenochtend alleen wil zijn
[verwijderd] Blue Hele dikke knuff! Misschien optie dat zij bij jouw komt dan heb je toch je eigen stekkie.