Manque Vulpen okΓ©, ik ga het nu toch maar opbiechten...
Ik was al weken op zoek een bepaald iets, online kon ik het alleen vinden met torenhoge verzendkosten en geen retour mogelijkheden.
Ook in de winkels vond ik alleen variaties op het product dat ik wilde, en het lukte me echt niet om een keuze te maken welke ik nou uiteindelijk zou aanschaffen.
Vervolgens was ik er zo klaar mee dat ik in een winkel stiekem de verpakking heb opengemaakt, om het product in het echt te zien ipv weer te beslissen adhv een plaatje.
En ja, toen ik het eenmaal in handen had, zag ik dat het niet was wat ik wilde. Dus toen heb ik het stiekem terug gestopt in het schap.
Wat later wilde ik de winkel uitgaan, maar toen werd ik tegengehouden op een andere verdieping door iemand van de beveiliging.
Of ik het bewuste product wilde afrekenen, want nu de verpakking los was konden ze het niet meer verkopen.
Ik heb het natuurlijk netjes afgerekend toen, maar jeetje. Kan wel janken van schaamte. Ik zie alleen maar voor me hoe ze waarschijnlijk me gevolgd hebben of de camera beelden terug hebben zitten kijken en zeiden "die vrouw moeten we hebben..."
Ik voel me een keiharde dief (is natuurlijk ook op een bepaalde manier zo), maar jeetje. Zo bΓ©n ik helemaal niet, ik ben hartstikke normaal, ik doe zulke dingen helemaal niet. Dus waarom deed ik het in vredesnaam??βΉοΈπ’