Ik word een beetje gek vd kids. Elke keer dat gegil (jongste zit in de gil fase, als hij wat wil, of niet, of als hij zn zin niet krijgt, enz enz) retevermoeiend. Daarnaast klimt hij overal op. Nonstop. Op het hobbelpaard en gooit zichzelf dan op de bank. Op de triptrapstoelen en klimt dan op tafel, schuift met speelgoedbakken en stoelen en klimt dan richting het aanrecht enz enz. Doodvermoeiend.
De oudste kan zn klep niet dicht houden (nooit, maar nu erger ik me er giga aan) en als je links kijkt hebben ze binnen een paar minuten het hele huis rechts compleet overhoop gegooid, pakken nonstop alles overal vandaan en luisteren voor geen meter met opruimen (dat kan ik dus echt een miljoen keer zeggen) mijn geduld is nu echt 0. Ik heb van t weekend allemaal verjaardagsvisite en wil gewoon dat t netjes is en zij maken er nonstop een pestzooi van. Eigenlijk wil ik gewoon serieus alles in de container flikkeren kunnen ze daar geen pestzooi meer van maken. Maarja dan vinden ze wel weer wat anders.