Madeliefje06 SYRV Zo iemand als jouw buren zoek ik dus, ik wil de details! π Helaas nog niks erover gehoord. De buurman is nog niet thuis, nu twee dagen verder, dus daar word ik ook alleen maar nieuwsgieriger van π
Rietjesbeker Ik heb dochter even voor de tv gezet zodat ik stiekem een stukje gevuld speculaas kon eten achter het muurtje in de keuken
Uilenmama Ik zou zo graag nu op de bank willen zitten. Lekker lezen met een kopje thee of glas wijn zonder kind of man. Maar helaas nu niet mogelijk, misschien vanavond...
Torretjeee Ik moet eigenlijk dingen doen. Opruimen, mezelf nog opmaken, spullen pakken en de kinderstoelen in de auto zetten. Maar mijn zoon kijkt de kleine prins en ik kijk mee omdat ik het zelf een hele leuke film vind π.
Uilenmama Ik biecht op dat ik de lp ( lang speelplaat) of cd van Bert en Ernie : ik wist niet dat je kwaad werd , woord voor woord kan mee praten.
Cactusje Dochter is eindelijk sokken gaan kopen van haar eigen geld. Ze heeft nu haar laatste paar aan die ook nog eens te klein zijn. Aan de ene kant vind ik het toch een beetje zielig voor haar, maar hoe gaat ze anders leren dat ze ze niet zo van zich af gooit en dus overal sokken van haar liggen, aan de andere kant wel weer trots dat ze zonder mopperen, ook nog eens door de regen, naar zeeman is om nieuwe sokken te kopen.
[verwijderd] Cactusje Heb je die andere nou Γ¨cht allemaal weg gegooid? Niet stiekem ergens bewaard, zodat je ze later weer te voorschijn kunt toveren?
Sweetl Ik ben alleen thuis, kids zijn weg.. Alle tijd.. Er moet eigenlijk nog gestofzuigd worden, en wat geruimd.. En de vaatwasser geleegd en gevuld. Maar ik heb alleen maar op mn kont gezeten en een film gekeken.
Diazz Sweetl Gewoon lekker loslaten en van genieten! Geniet van de rust, en tijd voor jezelf π Ik maak er vandaag ook een lekker βChillβ dag van, op en top genieten van het weekend!
[verwijderd] Ohh vandaag Chocolaatjes gehaald bij De Bonte Koe. π Wie kent het? @Madeliefje06 en @Toch6 misschien wel?
Ansji [verwijderd] Yep, ik ken het. Heerlijk! Heb er ook al eens een workshop gedaan, heel vervelend ...π
Madeliefje06 [verwijderd] Ja ik ken het, heerlijk! π€€ Ook altijd goed voor cadeautjes. In de plaats waar je bent opgegroeid zit nu ook een zaakje met heel lekker ijs en goede chocola! Als je er ooit nog eens komt π
[verwijderd] Ansji Ohh dat is iets wat ik mijn man een keer cadeau wil doen. Hij is ook enorm gek van de Bonte Koe. Was het gaaf?
Madeliefje06 [verwijderd] Nee! Dat vind ik niks π Ik bedoelde in -. - heet het. Volgens mij komt het van dezelfde familie als -.