Ysabella ik ga het allemaal even in mijn achterhoofd houden.. Maar je hoeft het niet over te nemen hoor, volgens mij heb jij van jezelf wel genoeg π
De afgelopen weken zijn gewoon ronduit kut geweest, maar tegelijkertijd zit daar wel een aanwijsbare oorzaak achter. Dat zal op korte termijn wel veranderen (gisteren had ik die hoop even helemaal niet, vandaag inmiddels wel weer. Zit een verandering in de situatie die voor een omslag zorgt..) en zeker nu de therapie (zowel de psycholoog als ademhalingstherapie) ook weer op gang gaat komen na de vakantie hoop ik dat het binnenkort weer wat rustiger gaat worden. De eerste sessie van afgelopen woensdag heeft heel veel losgemaakt en is echt een enorme doorbraak geweest in een van de belangrijkste punten van mijn angst, en ik wil ook even afwachten waar dat nu toe gaat leiden. Ook vandaag heb ik nog een hoop momenten gehad van besef die daar vandaan kwamen, het rolt allemaal nog even flink door. Het moet even wat bezinken allemaal..
Op dit moment lijkt het me dus geen goed idee om meteen zo'n drastische beslissing te nemen omdat er even zoveel factoren meespelen, over een paar weken hoop ik beter in staat te zijn daar objectiever naar te kunnen kijken.
Maar ik heb donderdag een gesprek met de regiebehandelaar, en ga het zeker wel aankaarten en kijken hoe hij er tegenover staat!