Nescio Wat lief dat je er naar vraagt! Ja, we hebben haar gisterenmiddag opgehaald. Ze heeft het heel leuk gehad. Ze heeft echt genoten.
Ik moet dat wel tegen mijzelf blijven vertellen, dat het feit dat zij heeft genoten het belangrijkste is. Want er zijn wel twee dingen waar ik verdrietig/boos/verontwaardigd over ben. Ik had haar genoeg tussendoortjes meegegeven om elke ochtend en middag iets extra's te eten, want ze heeft echt vaste eetmomenten nodig, waarin ze iets substantieels in haar buik krijgt, anders gaat het niet goed met haar humeur en heeft ze sneller woedeuitbarstingen. Ik had dit van te voren bij de inschrijving aangegeven en heb het ook ter plekke bij het wegbrengen met de groepsleider besproken, zodat zij er op konden toezien dat ze dit zou eten, want zelf heeft ze hiervoor niet voldoende tijdsbesef. Toen ik de tassen uitpakte zag ik dat ALLES er nog in zat! Ze zijn het gewoon vergeten! Ik vroeg aan mijn dochter: "heb je dan geen honger gehad?!" Zegt ze: "ja." En daarna trots erachteraan: "maar ik heb geen driftbuien gehad! En die heb ik wel een paar keer gevoeld, maar ik heb ze binnengehouden!" Nou is dat voor haar een persoonlijke overwinning, dus daar heb ik haar over gecomplimenteerd, maar ik vind het echt erg dat ze zich zo gevoeld heeft en dat niet heeft kunnen uiten, terwijl het voorkomen was geweest als ze gewoon mijn instructie hadden opgevolgd.
Nu baalde ik daar al van en vervolgens ging ik haar naar bed brengen en toen zag ik bij het uitkleden dat haar rug en bovenarmen onder de wondjes zitten! ๐ฑ Ik vind het zo erg! Vooral omdat zij obsessief aan wondjes en bultjes krabbelt, waardoor het altijd tijden duurt voor ze echt genezen zijn en ze er regelmatig littekens aan overhoudt. Is dit nou normaal? Ben ik een zeur als ik hier boos over ben? (Ik haal de foto later weg.)