Ik maak me zorgen om mijn vader....
hij is gisteren naar Zwolle geweest naar de cardioloog, daar loopt hij al een poosje.
hij heeft al twee keer een ablatie gehad en staat onder controle daar.
Vorige week heeft hij een scan gehad met vloeistof om te kijken naar het zuurstofgehalte in zijn bloed en daar kreeg hij vandaag de uitslag van, eerder heeft hij ook al fietstesten gehad enzo.
nu blijkt dat hij wel voldoende zuurstof krijgt maar dat er tijdens het fietsen iets geks gebeurd in een van zijn hartkamers.... de cardioloog vertrouwd het niet helemaal en wil een katheterisatie doen om te kijken of er ergens een verstopping zit.....
de wachttijd is zeker een week of 6 maar in de tussentijd gaan ze ook nog met de caravan naar Frankrijk op vakantie.... ik probeer heel luchtig te doen maar ik ben zo bang dat hij iets ernstigs krijgt op vakantie....
van de arts mag hij gerust op vakantie gaan hoor, maar kalm aan, niet bungeejumpen ofzoπ
twee weken geleden zijn ze bij ons op de camping geweest en daar gingen ze de nieuwe luifel opzetten, daar werd even pijnlijk duidelijk dat mijn vader toch echt wel oud aan het worden is... het bukken om haringen in de grond te slaan gaat allemaal maar moeizaam, alles gaat langzaam en kost veel energie, ik vind het maar moeilijk om te zien, het maakt me verdrietig en bang om hem te verliezen. Anderzijds mag ik dolblij zijn want hij heeft jaren geleden al kanker en een herseninfarct overleefd, we hadden hem al veel eerder kunnen verliezen... maar toch...