Liekje81 Whahaha. Ik heb echt altijd geluk. Weinig zwangerschapsverlof en ouderschapsverlof onbetaald gehad. Dat is nu allemaal veel beter geregeld. Kapitalen aan kinderopvang betaald en nu ik tegen einde opvang aan zit (jongste bijna 10), word dat gratis.
Ik krijg geen combinatie korting denk ik? Ik krijg wel alleenstaande ouder iets. Geloof dat dat wel blijft maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe lang.
Liekje81 Ja mijn vader (die van de lompe opmerkingen) had het daar ook al over. Voor hem gaat het prima! Huis bijna afbetaald ondertussen, 10% AOW er bij en die zonnepanelen die ze hebben en warmtepomp, super handig joh!
Ik heb dan echt de neiging om een oratie op te hangen over verschillen in vermogensbezit en vermogens ongelijkheid tussen boomers en millennials. Maar ik hou m’n mond maar. Boomers hebben gewoon geen flauw idee hoe veel mazzel ze gehad hebben in het leven. Mijn vader vind dat trouwens sowieso onzin, want ik heb tenslotte een koophuis en ik betaal niks voor schoolboeken. Ik betaal ook nog steeds voor m’n studieschuld, maar goed 👍