Ik denk er over om voor man een Dilling ondershirt te kopen.
Ik heb begrepen dat deze de beste prijs/kwaliteitsverhouding heeft, maar t is alsnog een hele bak geld voor ondergoed...

Hij draagt al thermoshirts onder zijn dikke truien, en heeft het altijd koud. Nu al.. Dus ik hoop dat wol beter werkt.
Iemand advies mbt welk materiaal, wol of wolzijde? Of weten jullie een goedkopere optie die ook goed is?

Als eerste , wol.is duur. Dilling is een van de meest betaalbare merken.

Wolzijde wordt over het algemeen voor de zomer aangeraden, wol voor herfst, winter, lente.

Ik heb ook hemojes van dilling maar ik en mn kinderen vinden het prikken, we dragen dus alleen buiten laagjes wol. Dus als.je wat koopt, doe niet teveel tegelijk.

Wolzijde schijnt minder te prikken, maar zelf geen ervaring mee.

Je bent helaas net te laat voor de.krotingscodes van dilling! Die hadden zondag de laatste dag!! Wel als je je aanmeld voor de nieuwsbrief krijg je ook 10% korting.

Als.je op insta naar mamalotje zoekt, zij heeft in haar highlight heel veel info over wol staat .

Dit merk ken ik zelf niet. Ik heb ondershirts van icebreaker voor het skiën, maar ik draag ze ook normaal. Het is duur, maar de kwaliteit is goed. Ik heb het al jaren en het lijkt nog steeds nieuw. Je oefent het ook weinig te wassen. Het gaat gewoon niet ruiken. Ik heb het toen wel in de opruiming gekocht.

Ik heb ook een lange onderbroek van merinowol van de decathlon. Deze is een stuk betaalbaarder en ben daar ook zeker niet ontevreden over. Volgens mij heeft de decathlon ook shirts van merinowol.

16 dagen later

Merinowol is erg fijn, heb er zelf sokken van nu. Wel prijzig maar bij de bever was er nu 50% korting..

Ik heb ook merinowol sokken, erg blij mee. En een 'pyjama' van merino wol voor beide kinderen. Voor E nog veel te warm, want zij slaapt het liefste nog zonder pyjama in bed (brrrr), maar voor T perfect.

11 dagen later

Ik had er laatst ook wat gekocht. Ben er blij mee. Tis ook echt warm.
Had bij iemand gezien (via Instagram) die krijgt in januari weer een kortingscode. Kan je haar naam wel geven of dan anders de code.

19 dagen later

Vanaf 2 januari is er weer 20% korting. Op insta als je mamalotje volgt deelt dan de code! (Vaste ook andere influencers).