Ik volg deze site en het is soms echt hilarisch 😊 Hier twee recente geplaatste berichten:

Wie volgt met andere leuke social media berichten? 😊

Ja ik doe mee. Ik kom regelmatig leuke dingen tegen en volg ook de site van Dit Is Waarom Mensen Op Twitter Zitten.

Zit wel ook veel Engels bij, sorry alvast daarvoor.

• [verwijderd]

Celeste Barber volg ik ook op insta, vind niet alles leuk van haar maar moet vaak toch ook erg lachen om haar parodieΓ«n.

iMoeder ik ontvriend dit soort mensen altijd. Echt vervuiling van mijn facebook, ik kan daar ook echt niet om lachen.

Torretjeee Nou dit was dan iemand die er een screenshot van gemaakt had. Kwam het op Twitter tegen. Zelf heb ik geen Facebook, daar staat wel zulke diarree op van dit soort mensen, echt afschuwelijk. Je zou er depressief van worden.

• [verwijderd]

iMoeder dat is de reden dat ik geen facebook heb.
      Jammer van de leuke mensen, maar echt het afvoerputje van Nederland zit daarop.

iMoeder ik zie het inderdaad wel eens voorbijkomen op (vooral) Facebook, maar ik merk dat ik het meteen negeer omdat ik er niks mee kan en dat het heel veel bij mij los maakt, waar ik ook niet altijd op zit te wachten (ik ben zelf van Poolse afkomst wat overigens niemand aan mij ziet, dus soms dubbel zo confronterend als men over Poolse mensen klaagt of ze discrimineert).

Discussie aangaan heeft geen zin, iets roepen ook niet, dus ik voel me vaak een beetje lamgeslagen. Ik deel dan nog wel wat 'linkse propaganda' πŸ˜‰, maar wat ik vooral doe, is wegblijven van al dit soort sites. Ik ga wel heel erg graag het gesprek aan, maar wel op een constructieve manier.