Echt ruzie denk ik 2 keer per jaar. Maar eigenlijk alleen als ik zwanger ben 😂 Maar wij hebben wel vaak kort irritaties hoor. Komt vooral door mij en het is altijd rond mijn menstruatie. Op zulke momenten raak ik vermoeid en overprikkeld en voel ik me snel aangevallen en niet goed genoeg en dan kan ik het ineens niet uitstaan dat ik altijd alles moet regelen en ga ik daar over ruziën. Terwijl mijn man dan zoiets heeft van hoezo: doe je toch altijd 🤣 Dus wij hebben wel regelmatig discussie of een “jemig zeg hoezo heb je niet even de was gedaan en kan ik het weer doen”
Is ook niet constant en in periodes. Nu weer wat meer omdat ik enorm oververmoeid ben. Maar ja. Ik heb dan ook een baby en jonge kids 😅