Wie heeft er fijne websites waar ik een weekend weg met mijn man kan vinden?
Welk hotel, welke plaats? Etc

Dahlia ik bedenk vaak eerst waar we heen willen en dan ga ik via booking op zoek met eisen die ik heb (beoordeling hoger dan. Minimaal aantal sterren, budget etc)

Wat wil.je? Natuur / stad? Nl of buitenland?

Bij booking.com kan je veel leuks vinden

Bijzonderplekje.nl

Ja dat is nog de vraag haha.
      Man komt net met, ja maar waarom moeten we in Nederland blijven. Kunnen toch ook met het vliegtuig trip doen....uhhmm ja maak het nog moeilijker whaha

Dahlia waar houden jullie van, stedentrip natuur bepaalde activiteiten?

• Dahlia hebben hierop gereageerd.

Dahlia Je gaat toch niet in deze tijd nog met het vliegtuig op stedentrip...

Maar Antwerpen is leuk, en Gent schijnt leuk te zijn en Straatsburg, er is zeker voor jullie ook mogelijkheid om naar het buitenland maar niet met het vliegtuig te gaan.

Ik ga nooit weg dus heb verder geen tips over hoe zoiets aan te pakken πŸ™ˆ

Elsie89 niet wandelen of fietsen maar wel bezienswaardigheden zoals kerken, oude gebouwen. En in het hotel mogen wel voorzieningen zijn want in de avond hoeven we niet perse weg. Voor ons is het samen zijn, kunnen doen wat we willen en de rust al genoegπŸ˜‰

Vulpen waarom niet met het vliegtuig in deze tijd?

Zal de rest eens gaan bekijken πŸ™‚

June hier staan ook leuke dingen op zoals een boomhut. Dat lijkt me ook erg rustgevend en romantisch.

Dahlia Amsterdam, Utrecht, den haag, Antwerpen, Berlijn, Londen. Keuze genoeg dan zou ik zeggen.
                In Utrecht hebben wij geslapen in de rechtbank. In Amsterdam en Antwerpen radisson blue.

Maastricht is ook leuk! En antwerpen en Brussel ook.

Dahlia den haag πŸ₯°

Stad en zee, oud en nieuw. Mooie art nouveau huizen en gave musea.

Honkeytonk Antwerpen en Brussel zal ik ook eens bekijken. Ook een idee welk huisje, hotel?

Berlijn en Parijs zijn met de trein ook goed te doen. Kun je in de trein alvast bijpraten? Of een boek lezen zonder gestoord te worden πŸ˜‰