Wij gebruikten de eco stand op de vaatwasser en eco blokjes, na 2 maanden vaatwasser kapot, monteur gekomen en gemaakt maar wel met de vraag of we nooit meer eco blokjes willen kopen (eco stand weet ik even niet meer)
Wasmachine zelfde verhaal, monteur kwam toen voor iets anders maar zei wel dat je moet oppassen met eco stand want je machine gaat er sneller aan. Dus nu wissel ik af.
Overigens is een eco wasbeurt suuuuperlang, dus ik vraag mij af of tijdbespaarknop niet extra stroom kost 🤔
Ik probeer minder te douchen maar ik vind t erg moeilijk 🙈 ik douche nu iig korter.
Van de week was het koud in huis, ondanks extra kleding en dekentjes hadden we er beiden veel last van. Zeker man, die heeft echt pijn door kou. Ik heb nu voor hem een soort stoov besteld, hopelijk helpt dat. Hij zit nu al aan thermoshirts en handschoenen 😕
Droger gebruiken we alleen voor handdoeken, dat zouden we nog kunnen stoppen als er zorg is om het op te hangen. Afwassen is geen optie, want dat is s avonds en dat kan ik niet.
En dan hebben wij 3 elektrische rolstoelen, een tillift, een elektrische douchestoel, elektrische deuren, elektrische bank, wastafel, aanrechtblad....