Ik weet even geen goeie tekst.
Wij zijn op vakantie op een huisjespark. Ons huisje en vele Grenzen aan een grote wei met giraffen, zebras etc. Super super leuk. Nu staat er bij elk huis een bordje met pas op, schrikdraad aan de hekken en verboden te voeren. Lijkt me duidelijk..
Nu wil mijn oudste de hele tijd spelen bij een gezin, die de beesten wel gewoon voeren. Hij mag het niet en zit er dus maar een beetje bij maar die beesten komen heel dichtbij. Naja, vanavond heb ik hem daar weg gehaald, toen ze echt de giraffen aan het voeren waren, ipv alleen lokken. Mijn oudste deed het braaf niet, dus ik heb hem opgehaald met de uitleg dat de giraffen dood gaan van die blaadjes en dat hij mee moest komen. Die uitleg heb ik wel wat zachter gegeven maar die mensen snapte het al te goed en wisten wat ze deden niet mocht. Maar nu heb ik dus liever niet dat hij daar mee gaat spelen . Maar hoe voorkom ik dat? Volgens mn oudste gaan ze gaan ze morgen einde dag naar huis (gelukkig) dus het is nog maar 1 dag..
En ik snap ook dat hij het bere interessant vind, ik bedoel , hoe gaaf is het dat je een giraf zou kunnen voeren , maar ze verbieden het niet voor niks toch.
En hoe gaan jullie met zulke dingen om?